2014-02-14

Pozyskiwanie funduszy - reklama

Reklama jest dla wielu kin jednym z głównych źródeł pozyskiwania środków finansowych. To właśnie przychody od reklamodawców pokrywają większość kinowych wydatków. Aby zoptymalizować przychody w tym segmencie należy zastanowić się jakie możliwości reklamowe ma nasze kino i do jakich grup odbiorców może być skierowana reklama. Reklama na ekranie kinowym, wewnątrz obiektu, wielkoformatowa reklama outdoorowa, czy za pomocą systemów Digital Signage to tylko niektóre możliwości warte rozważenia. Ważne jest atrakcyjne zaprezentowanie swojej oferty potencjalnym reklamodawcom i zachęcenie ich do zainwestowania swoich środków właśnie w reklamę kinową. Małym kinom najłatwiej będzie pozyskać reklamodawców działających na lokalnym rynku, którzy mogą być zainteresowani alternatywną formą reklamy lub dotarciem do wybranej grupy docelowej.


więcej na temat reklamy w kinie >>

Nie masz jeszcze konta?
<<  luty 2017  >>
 01  02  03  04
 05  06  07  08  09  10  11
 12  13  14  15  16  17  18
 19  20  21  22  23  24  25
 26 27 28
partnerzy: