2018-05-08
Ile jest w Polsce nośników Digital Signage?
Z inicjatywy stowarzyszenia PDSA trwają prace nad „skatalogowaniem”
polskiego rynku Digital Signage.
Digital Signage jako jeden z najszybciej rozwijających się sektorów
biznesowych, stanowi ważny elementem nowoczesnej strategii
marketingowej, reklamowej i informacyjnej. Również w kinach coraz
częściej pojawiają się nośniki cyfrowe, ekrany wielkoformatowe służące
do komunikacji z widzami. Na nośnikach cyfrowych wyświetlane są
zwiastuny filmowe, godziny seansów czy bieżący repertuar kina.
Pora zadać pytanie, ile jest w Polsce nośników Digital Signage? Które są
najpopularniejsze, ściany wielomonitorowe, LED, a może projektory? Jaką
treść wyświetlają użytkownicy systemów Digital Signage?
Na te pytanie odpowiedzą autorzy Raportu Digital Signage, którego
premiera odbędzie się 13 września br. podczas V. Konferencji Digital
Signage Trends 2018.
Pierwszy tego typu raport w Polsce uwzględni galerie handlowe, wybrane
obiekty sieciowe, jak również każdy inny obiekt, z którego uda się
pozyskać wiarygodne dane.
W raporcie obok branży retail, znajdą się informacje o pozostałych
istotnych rynkach, jak kina, muzea, banki, telekomunikacja, HoReCa,
obiekty sportowe, przestrzenie publiczne, transport, urzędy, czy opieka
zdrowotna.
Raport DS to nie tylko cyfry, ale też opisy ciekawych studiów przypadku,
wywiady, opinie oraz zdjęcia.
W raporcie zostaną uwzględnione m.in.:
- rodzaj zastosowanego nośnika (LCD, ściany wielomonitorowe, totemy,
ściany LED, projektory)
- wielkość nośnika
- ilość nośników
- miejsce instalacji – wyselekcjonowane strefy w sklepach (wystawa,
strefa kasowa itp.)
- jakość instalacji (estetykę montażu oraz wkomponowania nośników w
przestrzeń handlową)
- wyświetlany kontent
- target odbiorcy
Pomimo, że etap kolekcjonowania danych jest już na finiszu, PDSA
zachęca do współpracy:
- właścicieli nośników DS do dodawania swoich lokalizacji do raportu,
pomocy w weryfikacji danych i uzupełniania ich kolejnymi informacjami;
- integratorów, którzy wykonywali instalacje, najciekawsze z nich
mogą zostać opublikowane w raporcie.
Warto uwzględnić w tym pierwszym raporcie jak najwięcej ciekawych
informacji branżowych, postarać się nie pominąć tych czasami małych, ale
bardzo ciekawych, nowatorskich instalacji.
Autorzy zachęcają wszystkich do współpracy, dostarczania danych i
ciekawych informacji
Kontakt w sprawie raportu: raportDS@marengo.pl