2014-06-23

Kino na leżakach po raz drugi.

30 czerwca rusza druga edycja „Kina na leżakach” - wielkiej wakacyjnej akcji eventowej w nadmorskich kurortach. W tym roku projekt zyska jeszcze większy rozmach: wesprze go aż pięciu sponsorów i jeden partner technologiczny. Leżaki KinAds odwiedzą ponad 20 miast - od Świnoujścia po Hel. Patronami medialnym akcji zostali: Radio Zet, portal Onet.pl i serwis Nadmorze.pl.

Sponsorami tegorocznej odsłony „Kina na leżakach” są marki: Big Milk, Las Vegas, Durex, Rimmel i Gothaer, zaś sponsorem technologicznym wydarzenia jest Mazda.

Ta edycja zostanie zrealizowana z jeszcze większym rozmachem. Od 30 czerwca do 28 sierpnia 2014 r. „Kino na leżakach” odwiedzi ponad 20 nadmorskich miejscowości, w których odbędzie się łącznie ponad 40 seansów. Organizator przewiduje, że cała tegoroczna seria eventów zgromadzi ponad 60 000 widzów. Aby do nich dotrzeć ekipa techniczna przemierzy 40 000 km. Widzowie kina plenerowego będą oglądać wakacyjne filmy na ogromnym ekranie o wysokości 4 pięter bloku.

Jakość seansów zapewnia wysokiej klasy projektor firmy Barco Cinema 3D oraz nagłośnienie koncertowe.

Pomysłodawcą i organizatorem „Kina na leżakach” jest firma KinAds, operator reklamy kinowej największej sieci kin.
Po sukcesie ubiegłorocznej edycji naszej akcji postanowiliśmy rozwinąć projekt zasięgowo. W tym roku dołączyli do nas zacni sponsorzy i dzięki ich wsparciu możliwe jest zwiększenie rozmachu naszej akcji. „Kino na leżakach” jest odpowiedzią na potrzeby reklamodawców, którzy w okresie wakacyjnym chcą dotrzeć do swoich konsumentów. Jestem przekonana, że tegoroczne „Leżaki” będą naszym kolejnym sukcesem – mówi Kinga Dołęga – Lesińska, prezes KinAds.

Wśród oferowanych sponsorom narzędzi promocyjnych w tegorocznej edycji znajdą się: emisje reklamy na ekranie, informacje w lokalnych mediach, reklama mobilna, sampling produktów i gadżetów, ekspozycja stoiska, ekspozycja materiałów off screen, takich jak plakaty, koce, leżaki, parawany, balony, itp.

O KinAds:

KinAds jest brokerem reklamowym największej w Polsce sieci kin. Firma dysponuje ogólnopolską siecią 260 nowoczesnych technologicznie tradycyjnych kin.
Firma jest ponadto wewnętrznym działem sprzedaży reklam największego i najstarszego portalu filmowego – Stopklatka.pl.
KinAds jest w 100% polską firmą. Jej założycielką i właścicielką jest Kinga Dołęga-Lesińska, prekursorka polskiej reklamy kinowej, ekspertka w zakresie rynku kinowego i ambasadorka kin tradycyjnych.

Szczegóły akcji "Kino na leżakach 2014" dostepne są na stronie: www.kinonalezakach.pl >>

Źródło: informacje prasowe

Nie masz jeszcze konta?
<<  kwiecień 2019  >>
 01  02  03  04  05  06
 07  08  09  10  11  12  13
 14  15  16  17  18  19  20
21 22  23  24  25  26  27
 28  29  30
partnerzy: