2014-10-01

Sukces 2. edycji Kina na leżakach.

Zakończyła się druga edycja wielkiej marketingowej akcji firmy KinAds pt. „Kino na leżakach”. Organizator właśnie podsumował akcję, w jej tegorocznej odsłonie padły kolejne rekordy: filmy i reklamy sponsorów obejrzało na żywo niemal 60 tys. widzów, zaś zasięg medialny akcji przekroczył 4,3 mln odbiorców.


   W tegorocznej edycji „Kina na leżakach” padło kilka rekordów. Choć rekordowa była liczba sponsorów, (Durex, Big Milk, Las Vegas, Rimmel, Gothaer, Mazda – partner technologiczny), to w tym przypadku należy mówić raczej o rekordzie jakościowym - organizator celowo ograniczył bowiem liczbę marek zaproszonych do współpracy.
   Druga edycja to także rekordowa liczba pokazów (42), widzów oglądających je na żywo (58 tys.) oraz zasięgu medialnego, który szacowany jest na 4,3 mln. odbiorców.
Podczas całej akcji wyświetlano 5 filmów, a słynne już „Leżaki” odwiedziły 19 miast, przejeżdżając łącznie ponad 35 tys. kilometrów. Łączny czas wszystkich emisji wyniósł rekordowe 105 godzin.
   Wakacyjne filmy prezentowane były na ogromnym ekranie o wysokości czterech pięter bloku.
Jakość seansów zapewnił wysokiej klasy projektor firmy Barco Cinema 3D oraz profesjonalne nagłośnienie koncertowe.
Kino na leżakach 2014 trwało od 30 czerwca – 28 sierpnia. Patronami medialnymi akcji były: portal Onet.pl., serwis NadMorze.pl oraz Radio Zet.
  Kino na leżakach to organizowana po raz drugi plenerowa impreza, polegająca na bezpłatnych pokazach filmowych w popularnych nadmorskich kurortach - od Świnoujścia po Hel. Jej celem jest umożliwienie turystom podróżującym nad polskie morze obejrzenia bezpłatnie interesujących filmów, zaś sponsorom dotarcie z komunikatem do osób, które właśnie przebywają na wakacjach. – Przebieg i wyniki drugiej edycji akcji utwierdziły nas w przekonaniu, że „podążanie” za ludźmi w czasie wakacji sprawdza się zarówno jako event, jak i jako przedłużenie biznesu kinowego na okres wakacyjny. Wraz z naszymi sponsorami osiągnęliśmy założone cele, dostarczając jednocześnie ogromnej grupie turystów świetną rozrywkę – mówi Kinga Dołęga – Lesińska, prezes KinAds.
  Wśród oferowanych sponsorom narzędzi promocyjnych w tegorocznej edycji znalazły się: emisje reklamy na ekranie, informacje w lokalnych mediach, reklama mobilna, sampling produktów i gadżetów, ekspozycja stoiska, ekspozycja materiałów off screen, takich jak plakaty, koce, leżaki, parawany, balony, itp.

Źródło: informacja prasowa

Nie masz jeszcze konta?
<<  listopad 2018  >>
 01  02  03
 04  05  06  07  08  09  10
 11  12  13  14  15  16  17
 18  19  20 21 22  23  24
 25  26  27  28  29  30
partnerzy: