2015-05-20

Wzrost widowni w kinach tradycyjnych.

Firma KinAds, broker reklamowy największej w Polsce sieci kinowej, ujawnia dane na temat swojej widowni. Najnowsze dane pokazują trend wzrostowy pod względem udziału frekwencji w kinach tradycyjnych w widowni ogółem.

Udział frekwencji w kinach tradycyjnych należących do sieci KinAds w całej widowni w pierwszym kwartale 2015 r. wyniósł ponad 22%. W tym samym okresie przed rokiem widownia najmłodszej sieci wynosiła o 4 punkty procentowe mniej.
W pierwszym kwartale ubiegłego roku widownia kinowa w Polsce wg. Box Office wyniosła 12,09 mln widzów ( w czym widzownie sieci KinAds stanowili 2,25 mln), zaś w od stycznia do końca marca 2015 r. frekwencja szacowana jest na 13,6 mln osób (z czego kina sieci KinAds odwiedziło 3,07 mln widzów).

- Na wzrost udziału wpłynęło kilka czynników, wśród nich duże znaczenie ma oferta filmowa w kinach, które obsługujemy. Prezentowane są w nich bowiem zarówno najnowsze hity, jak też kino niszowe. Widzowie także odkryli wreszcie, że kina tradycyjne nie mają nic wspólnego z ich dawnym wizerunkiem – dziś są to nowoczesne i zadbane obiekty, prezentujące filmy w najwyższej jakości cyfrowej. Trzecim czynnikiem jest niewątpliwie rozwój naszej sieci i dołączenie do niej kolejnych obiektów – wyjaśnia Kinga Dołęga – Lesińska, prezes KinAds.

Wśród kin, które dołączyly do sieci od początku b.r. można wymienić: Green Cinema w Skawinie, Kinokawiarnia Spirala w Oleśnicy, Bajka w Poraju, Goplana w Połczynie-Zdroju, Przystań w Pszczewie, Kino Miejskiego Domu Kultury w Myszkowie, Kino Nad Wartą w Kole, Kinoteatr Gwiazda we Wronkach, Kino Orzeł w Ustrzykach Dolnych.

Źródło: Warsaw PR

Nie masz jeszcze konta?
<<  czerwiec 2018  >>
 01  02
 03  04  05  06  07  08  09
 10  11  12  13  14  15  16
 17  18  19  20  21  22  23
 24 25 26  27  28  29  30
partnerzy: