2015-07-03

KinAds na CineEurope w Barcelonie

Kinga Dołęga – Lesińska była jedną z prelegentek tegorocznej edycji CineEurope - największych europejskich targów branży kinowej. Szefowa KinAds mówiła na temat kreatywnych rozwiązań w reklamie kinowej i była jedyną przedstawicielką kin tradycyjnych z Europy.

Targi CineEurope 2015 odbyły się w dniach 21-25 czerwca w Barcelonie.

Szefowa KinAds została zaproszona przez organizatora ze względu na jej zaangażowanie w propagowanie idei kin tradycyjnych, ale przede wszystkim jako ekspertka w zakresie rynku kinowego i twórczyni sukcesu firmy KinAds.

W swojej prelekcji Kinga Dołęga – Lesińska przedstawiła specyfikę kina jako medium reklamowego, mówiła o znaczeniu kreatywności w kampaniach kinowych. Polska prelegentka przedstawiła także szereg przykładów, realizowanych w ramach sieci KinAds, kampanii, które były nie tylko ciekawe, ale także skuteczne. Uczestnicy imprezy zapoznali się m.in. z innowacyjnym projektem zrealizowanym w warszawskiej Kinotece: efekt współpracy z marką Intel – w ramach tej kampanii zainstalowano pierwszy w Polsce ekran kinowy w formie Ultrabooka. Z dużym zainteresowaniem spotkała się także zaprezentowana przez Kingę Dołęgę – Lesińską oferta KinAds: „Reklama w rękach twojego klienta”, czyli brandowanie opakowań na popcorn połączone z emisją spotów na dużym ekranie.

CineEurope to doskonałe miejsce do wymiany doświadczeń i pozyskiwania wiedzy na temat biznesu kinowego. Dołączając do zacnego grona prelegentów chciałam wnieść naszą polską wartość merytoryczną i jednocześnie pokazać, że Polska nie jest żadnym zaściankiem i także mamy czym się pochwalić, bo w Polakach drzemią pokłady kreatywności – mówi Kinga Dołęga – Lesińska, prezes KinAds.

Według niej tegoroczne targi przynoszą jedną istotną informację na temat polskiego rynku – jesteśmy ewenementem pod względem ilości i jakości kin tradycyjnych. Jednocześnie, jak w żadnym innym kraju, eksploatujemy kreatywne działania w zakresie off screen.

Targi CineEurope to cały szereg paneli eksperckich i wystąpień specjalistów rynku kinowego z całego świata. Dzięki temu jest to doskonałe miejsce do dzielenia się i zdobywania wiedzy o najnowszych trendach w marketingu, nowościach technologicznych i rozwiązaniach, które udoskonalą każdy obiekt kinowy. To także świetna okazja do spotkania ekspertów rynku kinowego, ludzi, którym biznesowo powiodło się w tej branży, których łączy pasja do kina.

Galeria zdjęć:

Źródło: informacja prasowa, Warsaw PR

Nie masz jeszcze konta?
<<  listopad 2018  >>
 01  02  03
 04  05  06  07  08  09  10
 11  12  13  14  15  16  17
18 19  20  21  22  23  24
 25  26  27  28  29  30
partnerzy: