2015-07-03
KinAds na CineEurope w Barcelonie
Kinga Dołęga – Lesińska była jedną z prelegentek tegorocznej edycji
CineEurope - największych europejskich targów branży kinowej. Szefowa
KinAds mówiła na temat kreatywnych rozwiązań w reklamie kinowej i była
jedyną przedstawicielką kin tradycyjnych z Europy.
Targi CineEurope 2015 odbyły się w dniach 21-25 czerwca w Barcelonie.
Szefowa KinAds została zaproszona przez organizatora ze względu na jej
zaangażowanie w propagowanie idei kin tradycyjnych, ale przede wszystkim
jako ekspertka w zakresie rynku kinowego i twórczyni sukcesu firmy
KinAds.
W swojej prelekcji Kinga Dołęga – Lesińska przedstawiła specyfikę kina
jako medium reklamowego, mówiła o znaczeniu kreatywności w kampaniach
kinowych. Polska prelegentka przedstawiła także szereg przykładów,
realizowanych w ramach sieci KinAds, kampanii, które były nie tylko
ciekawe, ale także skuteczne. Uczestnicy imprezy zapoznali się m.in. z
innowacyjnym projektem zrealizowanym w warszawskiej Kinotece: efekt
współpracy z marką Intel – w ramach tej kampanii zainstalowano pierwszy
w Polsce ekran kinowy w formie Ultrabooka. Z dużym zainteresowaniem
spotkała się także zaprezentowana przez Kingę Dołęgę – Lesińską oferta
KinAds: „Reklama w rękach twojego klienta”, czyli brandowanie opakowań
na popcorn połączone z emisją spotów na dużym ekranie.
– CineEurope to doskonałe miejsce do wymiany doświadczeń i
pozyskiwania wiedzy na temat biznesu kinowego. Dołączając do zacnego
grona prelegentów chciałam wnieść naszą polską wartość merytoryczną i
jednocześnie pokazać, że Polska nie jest żadnym zaściankiem i także mamy
czym się pochwalić, bo w Polakach drzemią pokłady kreatywności
– mówi Kinga Dołęga – Lesińska, prezes KinAds.
Według niej tegoroczne targi przynoszą jedną istotną informację na temat
polskiego rynku – jesteśmy ewenementem pod względem ilości i jakości kin
tradycyjnych. Jednocześnie, jak w żadnym innym kraju, eksploatujemy
kreatywne działania w zakresie off screen.
Targi CineEurope to cały szereg paneli eksperckich i wystąpień
specjalistów rynku kinowego z całego świata. Dzięki temu jest to
doskonałe miejsce do dzielenia się i zdobywania wiedzy o najnowszych
trendach w marketingu, nowościach technologicznych i rozwiązaniach,
które udoskonalą każdy obiekt kinowy. To także świetna okazja do
spotkania ekspertów rynku kinowego, ludzi, którym biznesowo powiodło się
w tej branży, których łączy pasja do kina.
Galeria zdjęć:
Źródło: informacja prasowa, Warsaw PR