2015-02-10

KinAds ujawnia swoją ofertę na 2015 rok.

Po raz pierwszy najnowsza oferta KinAds, brokera reklamowego największej w Polsce sieci kinowej, została upubliczniona na stronie internetowej operatora. KinAds zdradza w niej swoje strategie i pomysły na przyciągnięcie klientów do sieci i prezentuje niestandardowe rozwiązania dla reklamy kinowej. W ofercie on-screen, obok działań regularnych, firma wprowadza zupełnie nowy zestaw narzędzi do kampanii tematycznych. W kategorii aktywności poza-ekranowych prezentuje szereg nowoczesnych rozwiązań.

Oferta KinAds została przygotowana według kryterium transparentności. Operator chce, aby klienci nie mieli wątpliwości jakie rozwiązania i narzędzia zawiera oraz jaki jest koszt planowanych kampanii reklamowych. - Naszą ofertę przygotowaliśmy ze szczególną dbałością o przejrzystość. Zależy nam aby wszyscy klienci – niezależnie od reprezentowanej branży i wysokości budżetu - mogli znaleźć u nas skuteczne narzędzia docierania z komunikatem do dedykowanych grup odbiorców, ale także do masowej publiczności. Klientom prezentujemy przejrzyste cenniki, które nie pozostawiają wątpliwości jaki jest koszt dotarcia do widza. Mam nadzieję, że nasza nowa oferta w połączeniu z kreatywnością i elastycznością, za które jesteśmy doceniani, przyczyni się do realizacji za naszym pośrednictwem wielu nieszablonowych i skutecznych kampanii w 2015 r. – mówi Kinga Dołęga – Lesińska, prezes KinAds.

Oferta dzieli się na aktywności on-screen i off-screen. W ramach tych pierwszych KinAds proponuje działania regularne, wśród których oferuje swoje autorskie rozwiązania takie jak: kampania milionówka (specjalna oferta gwarantująca dotarcie do 1 mln widzów), QR Cody (technologia wykorzystania tego narzędzia na wielkim ekranie, czy kampanię angażującą, która oznacza specjalną planszę zachęcającą widzów do wysłania bezpłatnej wiadomości, gwarantującej im określony profit. Nowością w kategorii działań regularnych jest także specjalna oferta skierowana do firm farmaceutycznych.
Drugą zaproponowaną przez KinAds kategorią w ramach on-screen są kampanie tematyczne – oferta dla klientów, którym zależy na dotarciu do określonego segmentu widzów. W ramach tej kategorii operator proponuje m. in. takie kategorie jak: „W pogoni za hitem” (reklama przy największych produkcjach), „Zapach kobiety” (reklama przy kinie kobiecym), „Brunet wieczorową porą” (reklama przy kinie męskim), czy „Wysokie loty” (reklama w paśmie kina ambitnego).
Oprócz tematycznych nowości w ofercie znajdują się także znane z wcześniejszej oferty KinAds: „Kino na leżakach”, czy „Kino samochodowe”.
W ramach drugiego rodzaju aktywności - czyli działań poza-ekranowych KinAds oferuje bardzo bogaty zestaw narzędzi, które unowocześnią i wzbogacą każdą kampanię. Wśród nich warto wymienić: „happy seats”, „fotobudkę”, czy „branding sali”.

Pełna oferta reklamowa KinAds dostępna jest na stronie: www.kinads.pl >>

Źródło: informacja prasowa

Nie masz jeszcze konta?
<<  listopad 2018  >>
 01  02  03
 04  05  06  07  08  09  10
 11  12  13  14  15  16  17
 18  19  20 21 22  23  24
 25  26  27  28  29  30
partnerzy: