2015-08-12

Misiek do biletu w kinie Praha.

Firma KinAds przeprowadziła akcję samplingową Coccolino (Unilever Polska), towarzyszącej kolejnej w tym roku kampanii reklamowej tej marki. Puszyste miśki Coccolino wręczane były w kinie Praha wszystkim widzom, którzy w czasie promocji przyszli na film Ted2.

Akcja samplingowa była częścią najnowszej kampanii marki Coccolino, która ruszyła w kinach w lipcu i prowadzona jest pod hasłem: „Świeżość, która trwa dwa razy dłużej”.

To kolejna w tym roku kampania marki, którą Unilever Polska ponownie wprowadził na polski rynek. Brand hero spotów reklamowych jest biały pluszowy Miś Coccolino, który stał się jednocześnie bohaterem akcji samplingowej w warszawskim kinie Praha. Za jej przeprowadzenie odpowiada firma KinAds, broker reklamowy największej w Polsce sieci kin, obsługujący m. in. kino Praha.

Emisja spotu Coccolino miała miejsce tylko przy projekcji filmu Ted2. - Event z miśkami Coccolino to przykład świetnego zrozumienia kina. Spot emitowany był kontekstowo – tylko przy produkcji Ted2, której bohaterem jest pluszowy miś, a widzowie otrzymali puszyste miśki, będące symbolem miękkości Coccolino – wyjaśnia Kinga Dołęga – Lesińska, prezes KinAds.

Akcja samplingowa warszawskim kinie miała miejsce 25 lipca.

Akcja samplingowa w kinie Praha:



Spot Coccolino:



Źródło: Warsaw PR

Nie masz jeszcze konta?
<<  styczeń 2019  >>
 01  02  03  04  05
 06  07  08  09  10  11  12
 13  14  15  16  17  18 19
 20  21  22  23  24  25  26
 27  28  29  30  31
partnerzy: