2014-06-14

NEC Display Solutions i Coca-Cola prezentują przyszłość kina na CineEurope 2014

Prezentacja możliwości jakie dają instalacje Digital Signage w kinach

Kraków, 14 czerwca 2014 – NEC Display Solutions i Coca-Cola nawiązały współpracę w Europie w celu promowania rozwoju instalacji Digital Signage w kinach na targach CineEurope 2014 w Barcelonie w dniach 16-19 czerwca 2014.

NEC współpracuje z Coca-Colą w celu stworzenia najbardziej interaktywnego i atrakcyjnego wizualnie salonu na CineEurope. Coca-Cola wybrała NEC ze względu na szeroką ofertę rozwiązań kinowych wykorzystujących każde miejsce w kinie, od zewnętrznych ścian LED poprzez monitory, projektory czy ściany video w foyer kina, monitory w koncesjonowanych punktach sprzedaży, aż do najnowszej technologii projekcyjnej dla dużego ekranu.

Do dostarczenia na swoje stoisko cyfrowych nośników i kontentu Coca-Cola wybrała NEC Display Solutions, YCD Multimedia, Littlebit Technology oraz Intel.

Bazując na instalacjach NEC na targach emitowany będzie film promocyjny aktywowany ruchem oraz powstanie bar Coca-Coli wyposażony w 46-80” monitory NEC MultiSync. 55-calowe monitory NEC z serii XUN zostaną wykorzystane do promocji produktów, wyświetlania zwiastunów filmowych i reklam. Monitory wielkoformatowe NEC z serii V posłużą za tablice menu w punktach sprzedaży, wyświetlacze przy kasach i jako ekrany do wskazywania drogi. Ponadto przy wykorzystaniu dwóch projektorów NEC PH1400U ze sprzętową funkcją edge-blending odbędzie się projekcja wideo Coca-Coli „Splash”. Odwiedzający będą mogli zobaczyć w akcji zawansowany 3-chipowy projektor NEC dający obraz o wyjątkowej jakości w najwyższych rozdzielczościach.

Stefanie Corinth, Senior Vice President Marketing & Business Development w NEC Display Solutions Europe powiedziała: “Pracując nad tym projektem z Coca-Colą przez kilka ostatnich miesięcy mogę zapewnić, że będzie to wyróżniające się miejsce na CineEurope. Goście będą mogli doświadczyć w realny sposób tego, co mogą zaoferować swoim klientom, aby zwiększyć sprzedaż i zbudować lojalność. Z 10-letnią historią obecności na CineEurope, NEC ma bogate doświadczenie w tej branży. Współpraca z Coca-Colą w celu pokazania przyszłości rozwiązań Digital Signage dla kin w całej Europie jest dla nas ważnym punktem.

Corinne Thibaut, International Director Cinema & Leisure w Coca-Coli powiedziała: “Ludzie chodzą do kina, aby się rozerwać i doświadczyć wyjątkowych wrażeń. Wraz z firmą NEC prezentujemy wszystkie cyfrowe nośniki i możliwości Digital Signage dla właścicieli kin chcących dostarczyć swoim widzom niezapomnianych przeżyć. Będzie to dla gości CineEurope miejsce, w którym będą mogli wyobrazić sobie przyszłość i wielkie plany branży kinowej.

Coca-Cola jest oficjalnym głównym sponsorem CineEurope, największej i najbardziej prestiżowej ogólnoeuropejskiej imprezy dla branży kinowej. Targi są odwiedzane przez tysiące profesjonalistów z ponad 65 krajów oraz ponad 150 firm.

Galeria zdjęć:

Źródło: NEC Display Solutions, informacja prasowa

Nie masz jeszcze konta?
<<  sierpień 2019  >>
 01  02  03
 04  05  06  07  08  09  10
 11  12  13  14  15  16  17
18 19  20  21  22  23  24
 25  26  27  28  29  30  31
partnerzy: