2018-06-27
Nowoczesne sposoby komunikacji cyfrowej.
Jubileuszowa, piąta edycja konferencji Digital Signage Trends odbędzie
się 13 września br. w Warszawie. W trakcie spotkania omówione zostaną
kluczowe zagadnienia i trendy z zakresu komunikacji cyfrowej, w tym:
budowa i wdrożenie systemów DS, interaktywne formy przekazu reklamowego,
kreacja kontentu, aktualizacja i zarządzanie treścią przez internet,
rodzaje rozwiązań dedykowanych dla sektorów reklamy zewnętrznej i
wewnętrznej. W strefie EXPO będzie można natomiast wziąć udział w
warsztatach oraz zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami produktowymi.
Wydarzenie organizowane jest pod patronatem stowarzyszenia Polish
Digital Signage Association.
Konferencja Digital Signage Trends (www.digitalsignagetrends.pl)
to największa międzynarodowa konferencja w całym rejonie Europy
Centralnej i Południowo-Wschodniej, poświęcona tematyce nowoczesnej
komunikacji cyfrowej. Wydarzenie kierowane jest do m.in.: inwestorów,
właścicieli i użytkowników systemów DS, marketerów, twórców kontentu DS,
domów mediowych, integratorów i producentów rozwiązań DS, architektów i
projektantów wnętrz, konsultantów, jak również do ekspertów oraz
pasjonatów branżowych.
Dzięki udziałowi w DST 2018 uczestnicy zyskają wiedzę z zakresu
wdrażania i wykorzystania systemów Digital Signage w poszczególnych
branżach. Dowiedzą się m.in. jak optymalnie dobrać nośniki cyfrowe i
technologię dla swojej inwestycji, kreować skuteczny kontent reklamowy,
tworzyć i szybko aktualizować treści przez Internet, prowadzić
wielokanałową komunikacją w wielu punktach sprzedaży jednocześnie, czy
wprowadzać interaktywne formy przekazu za pomocą np. rozwiązań
dotykowych, rzeczywistości rozszerzonej lub systemów way-finder.
Istotnym elementem programu będą także prezentacje studiów przypadków
połączone z praktycznymi sesjami i warsztatami dedykowanymi dla
konkretnych grup uczestników. Zaprezentowane będą m.in.: wdrożenia z
sektorów: retail, kultury (muzea), sportowego, bankowego, rozrywkowego,
użyteczności publicznej.
Podczas konferencji realizowane będą także sesje i warsztaty dedykowane :
• Content Day - kreacja kontentu Digital Signage (tekst, grafika, video)
– reklama i informacja
• Akademia DS – podstawy tworzenia systemów Digital Signage
• Warsztaty dla muzealników – Digital Signage jako skuteczne narzędzie
promocji dziedzictwa kulturowego w obiektach muzealnych
• Technology Day - nowości z zakresu technologii i oprogramowania
• DOOH – dla specjalistów zainteresowanych rynkiem reklamy w sektorze
DS. Omówione zostaną kampanie reklamowe i najciekawsze spoty DOOH
W trakcie konferencji odbędzie się również bardzo oczekiwana premiera
specjalnego raportu DS – pierwszej w Polsce publikacji przedstawiającej
aktualny stan rozwoju polskiego rynku Digital Signage oraz zawierającej
kluczowe dane liczbowe, studia przypadków, wywiady i opinie ekspertów.
Spotkanie zakończy Gala PDSA, na której wręczone zostaną nagrody PDSA
Awards dla najlepszych rozwiązań DS, najlepszych inwestorów i
użytkowników tych systemów.
Konferencja DST 2018 odbędzie się 13 września br. w Warszawie, a udział
w niej jest możliwy po wcześniejszej rejestracji online. Przedstawiciele
organizacji i instytucji non-profit oraz użytkownicy systemów DS
wybranych sektorów mogą wziąć udział w konferencji BEZPŁATNIE!
Obowiązuje kolejność zgłoszeń i termin wskazany przez Organizatora.
REJESTRACJA
>>
WIĘCEJ
INFORMACJI O KONFERENCJI >>
Patronat nad Konferencją Digital Signage Trends objął portal
nowoczesneKINO.pl
Szczegółowych informacji udziela:
Anna Szuber
Marengo
+48 662 031 083, 12 413 52 02
konferencja@digitalsignagetrends.pl