2018-06-27

Nowoczesne sposoby komunikacji cyfrowej.

Jubileuszowa, piąta edycja konferencji Digital Signage Trends odbędzie się 13 września br. w Warszawie. W trakcie spotkania omówione zostaną kluczowe zagadnienia i trendy z zakresu komunikacji cyfrowej, w tym: budowa i wdrożenie systemów DS, interaktywne formy przekazu reklamowego, kreacja kontentu, aktualizacja i zarządzanie treścią przez internet, rodzaje rozwiązań dedykowanych dla sektorów reklamy zewnętrznej i wewnętrznej. W strefie EXPO będzie można natomiast wziąć udział w warsztatach oraz zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami produktowymi. Wydarzenie organizowane jest pod patronatem stowarzyszenia Polish Digital Signage Association.

Konferencja Digital Signage Trends (www.digitalsignagetrends.pl) to największa międzynarodowa konferencja w całym rejonie Europy Centralnej i Południowo-Wschodniej, poświęcona tematyce nowoczesnej komunikacji cyfrowej. Wydarzenie kierowane jest do m.in.: inwestorów, właścicieli i użytkowników systemów DS, marketerów, twórców kontentu DS, domów mediowych, integratorów i producentów rozwiązań DS, architektów i projektantów wnętrz, konsultantów, jak również do ekspertów oraz pasjonatów branżowych.

Dzięki udziałowi w DST 2018 uczestnicy zyskają wiedzę z zakresu wdrażania i wykorzystania systemów Digital Signage w poszczególnych branżach. Dowiedzą się m.in. jak optymalnie dobrać nośniki cyfrowe i technologię dla swojej inwestycji, kreować skuteczny kontent reklamowy, tworzyć i szybko aktualizować treści przez Internet, prowadzić wielokanałową komunikacją w wielu punktach sprzedaży jednocześnie, czy wprowadzać interaktywne formy przekazu za pomocą np. rozwiązań dotykowych, rzeczywistości rozszerzonej lub systemów way-finder.

Istotnym elementem programu będą także prezentacje studiów przypadków połączone z praktycznymi sesjami i warsztatami dedykowanymi dla konkretnych grup uczestników. Zaprezentowane będą m.in.: wdrożenia z sektorów: retail, kultury (muzea), sportowego, bankowego, rozrywkowego, użyteczności publicznej.

Podczas konferencji realizowane będą także sesje i warsztaty dedykowane :
• Content Day - kreacja kontentu Digital Signage (tekst, grafika, video) – reklama i informacja
• Akademia DS – podstawy tworzenia systemów Digital Signage
• Warsztaty dla muzealników – Digital Signage jako skuteczne narzędzie promocji dziedzictwa kulturowego w obiektach muzealnych
• Technology Day - nowości z zakresu technologii i oprogramowania
• DOOH – dla specjalistów zainteresowanych rynkiem reklamy w sektorze DS. Omówione zostaną kampanie reklamowe i najciekawsze spoty DOOH
W trakcie konferencji odbędzie się również bardzo oczekiwana premiera specjalnego raportu DS – pierwszej w Polsce publikacji przedstawiającej aktualny stan rozwoju polskiego rynku Digital Signage oraz zawierającej kluczowe dane liczbowe, studia przypadków, wywiady i opinie ekspertów. Spotkanie zakończy Gala PDSA, na której wręczone zostaną nagrody PDSA Awards dla najlepszych rozwiązań DS, najlepszych inwestorów i użytkowników tych systemów.
Konferencja DST 2018 odbędzie się 13 września br. w Warszawie, a udział w niej jest możliwy po wcześniejszej rejestracji online. Przedstawiciele organizacji i instytucji non-profit oraz użytkownicy systemów DS wybranych sektorów mogą wziąć udział w konferencji BEZPŁATNIE! Obowiązuje kolejność zgłoszeń i termin wskazany przez Organizatora.

REJESTRACJA >>
WIĘCEJ INFORMACJI O KONFERENCJI >>

Patronat nad Konferencją Digital Signage Trends objął portal nowoczesneKINO.pl

Szczegółowych informacji udziela:
Anna Szuber
Marengo
+48 662 031 083, 12 413 52 02
konferencja@digitalsignagetrends.pl

Nie masz jeszcze konta?
<<  lipiec 2018  >>
 01  02  03  04  05  06  07
 08  09  10  11  12  13  14
 15  16  17  18  19  20  21
 22 23 24  25  26  27  28
 29  30  31
partnerzy: