2014-12-05

Sześć kin dołącza do oferty KinAds.

Firma KinAds, operator reklamowy największej sieci kin w Polsce inwestuje w rozwój. Firma nie ustaje w powiększaniu swoich zasobów – do jej portfolio dołączyło właśnie 6 nowych podmiotów.

 

Firma KinAds sformalizowała właśnie współpracę z nowymi kinami, które będzie obsługiwać reklamowo. Wśród nowych partnerów biznesowych KinAds znalazło się 6 kin: Ignacy z Lidzbarka Warmińskiego, Przemko z Raciborza, Bodo z Łodzi, Albatros z Bytowa, kino Słubickiego Miejskiego Ośrodka Kultury i starachowickie kino Kultura. Wszystkie kina to obiekty jednosalowe, wyposażone w projektory cyfrowe.
- Sala widowiskowo-kinowa Starachowickiego Centrum Kultury przeszła gruntowną przebudowę. Jej koszt to prawie 1 milion 800 tysięcy złotych. Kino Kultura zyskało nowoczesny projektor cyfrowy BARCO o rozdzielczości 4K wraz z zestawem do wyświetlania filmów 3D, dźwięk w systemie Dolby Surround, nowy ekran, fotele i inne. Postanowiliśmy otworzyć się na nowe możliwości, jakie stwarza reklama kinowa, chcemy umożliwić naszym widzom udział w ogólnopolskich kinowych promocjach. Opierając się na bardzo dobrych rekomendacjach zaprzyjaźnionych z nami kin wybraliśmy do tej współpracy właśnie firmę KinAds – powiedział Tomasz Kordeusz, Dyrektor Starachowickiego Centrum Kultury.
- Jesteśmy młodą firmą i wciąż stawiamy na rozwój. Nasza filozofia zakłada wspieranie nowoczesnych kin tradycyjnych w zakresie pozyskiwania kontraktów reklamowych. Dziękujemy za zaufanie kolejnym partnerom – mówi Kinga Dołęga – Lesińska, prezes KinAds.
 

Galeria zdjęć:

Źródło: informacja prasowa

Nie masz jeszcze konta?
<<  listopad 2018  >>
 01  02  03
 04  05  06  07  08  09  10
 11  12  13  14  15  16  17
 18 19 20  21  22  23  24
 25  26  27  28  29  30
partnerzy: