2018-03-22
V Międzynarodowa Konferencja Digital Signage Trends.
O skutecznym kontencie w reklamie, marketingowych trendach, komunikacji
interaktywnej będzie można posłuchać podczas Digital Signage Trends -
największej konferencji w Polsce poświęconej tematyce nośników cyfrowych.
Konferencja Digital Signage Trends odbędzie się w 13 września br. w
Warszawie, a patronat merytoryczny nad wydarzeniem objęło Stowarzyszenie
PDSA, Polish Digital Signage Association. Wydarzenie skierowane jest
m.in. marketerów, twórców kontentu Digital Signage, domów mediowych,
agencji interaktywnych, jak również do ekspertów, pasjonatów branżowych,
a także użytkowników systemów Digital Signage.
W programie przewidziano omówienie takich sektorów jak m.in.: szeroko
pojęty retail, HoReCa, bankowość, telekomunikacja, opieka zdrowotna,
dworce/lotniska, areny sportowe, oraz rozrywka, w tym kina i teatry, a
także sektor przestrzeni publicznej (muzea, urzędy, sądy).
W trakcie konferencji odbędą się także specjalne sesje: Content Day,
Technology Day, Akademia DS. Przyznane zostaną również nagrody PDSA
Awards 2018. Nie zabraknie też strefy EXPO, gdzie uczestnicy będą mogli
zapoznać się z najnowszymi produktami i rozwiązaniami Digital Signage.
Podczas wydarzenia swoją premierę będzie miał pierwszy w Polsce raport
Digital Signage, opracowany z inicjatywy stowarzyszenia PDSA. Na
początek wzięto pod lupę polski sektor retail. Ta branża w Polsce to w
dużej mierze galerie handlowe, dlatego badania rozpoczęto właśnie tam.
Wytypowanych zostało 6 dużych ośrodków miejskich: Warszawa, Trójmiasto,
Śląsk, Wrocław, Poznań i Kraków. W sumie badanie obejmuje 22 dużych
galerii i ponad 4000 sklepów i punktów usługowych. W raporcie znajdą się
również informacje o pozostałych istotnych rynkach np.: bankowym,
telekomunikacyjnym, HoReCa, sportowym, rozrywkowym, administracji
publicznej, czy też opieki zdrowotnej.
W latach 2009 – 2013 konferencja Digital Signage Trends była
najważniejszym i obowiązkowym corocznym punktem spotkań specjalistów z
branży DS w Polsce, przyciągając ekspertów nie tylko z Polski, ale i z
zagranicy. Niewątpliwie DST przyczyniło się do edukacji i rozwoju
polskiego rynku Digital Signage w jego początkowym okresie. Po kilku
latach nieobecności konferencja DST powraca, jest to jej jubileuszowa 5.
edycja.
Więcej informacji na stronie Konferencji DST: www.
digitalsignagetrends.pl
>>
artykuł aktualizowany 13.04.2018