2019-09-12

Zmiany w grupie VUE.

Z początkiem września br. Wojciech Szymczyk (zdj. z lewej) awansował na stanowisko Group Lead of Digital Product w VUE International. Jest to nowo utworzone stanowisko w ramach centralizacji działań digitalowych grupy VUE International, do której poza Multikino S.A. należą: Cinemaxx i CineStar w Niemczech, The Space we Włoszech, VUE Netherlands oraz VUE UK&Ireland.

Od teraz Wojciech Szymczyk będzie odpowiadał za realizację strategii digitalowej we wszystkich kinach grupy VUE International, właściciela Multikino S.A.

Do najważniejszych jego zadań będzie należało wypracowanie i wdrożenie jednej, spójnej aplikacji mobilnej oraz rozwiązań płatniczych pozwalających wykorzystać efekt synergii całej grupy.

- Multikino jest obecnie jedną z najbardziej zaawansowanych digitalowo sieci kinowych w Europie. Cieszymy, że zostało to zauważone w centrali VUE International i że Wojtek został pierwszym obcokrajowcem w ramach powstającej struktury grupowej, który będzie współkierował działaniami w digitalu
na poziomie międzynarodowym – wyjaśnia Mariusz Spisz Commercial Director w Multikinie.

Wojciech Szymczyk ma 15 lat doświadczenia w obszarze digital. Specjalizuje się w budowaniu innowacyjnych rozwiązań e-commerce opartych na bazach danych i skutecznym zarządzaniu wartością klienta (CVM). Z Multikinem związany jest od 2012 roku, gdzie odpowiadał za sprzedaż kanałami online (strona i aplikacja). Po przejęciu sieci kinowej przez VUE International zajmował się wdrożeniem i zlokalizowaniem nowego serwisu internetowego, który ruszył w marcu 2017 roku. Sprawne uruchomienie serwisu www.multikino.pl w Polsce przy wsparciu Infinity Group zaowocowało kolejnymi lokalizacjami tego projektu w Niemczech i Włoszech zrealizowanymi przez agencję z Białegostoku.

W ciągu ostatnich 2 lat Wojciech Szymczyk uruchomił m.in. CRM, dwie karty lojalnościowe współpracując z BLIKiem i GPayem, utworzył nowe kompetencje performance’owe i kontentowe oraz wdrożył kompleksowe badania satysfakcji klientów (NPS).

- To dla mnie niewątpliwie duże wyróżnienie i bardzo się cieszę, że nasza praca tutaj w Polsce została w ten sposób doceniona - mówi Wojciech Szymczyk. – Pod kątem działań digitalowych mamy wiele powodów do dumy. Mam nadzieję,
że część rozwiązań, które wypracowaliśmy w Multikinie, uda się zrealizować również na rynkach Europy Zachodniej. Oczekiwania wynikające z przyjętej strategii centralizacji są bardzo ambitne, praca dla kilku różnych rynków - uwzględniając ich lokalną specyfikę - to dla mnie zupełnie nowe wyzwanie.

Przed dołączeniem do zespołu Multikina Wojciech Szymczyk był kierownikiem e-commerce w Netii. Przez 5 lat odpowiadał również za wszystkie działania digitalowe marki Heyah od czasu jej startu w 2005 roku.

Źródło: Multikino S.A.

Nie masz jeszcze konta?
<<  listopad 2019  >>
 01  02
 03  04  05  06  07  08  09
 10  11  12  13  14  15  16
 17  18  19  20 21 22  23
 24  25  26  27  28  29  30
partnerzy: