2015-03-10

KinAds - broker reklamowy kin w całej Polsce

KinAds jest brokerem reklamy kinowej. Zarządza powierzchnią i czasem reklamowym kin tradycyjnych na terenie całej Polski. Firma specjalizuje się w kreacji i realizacji kompleksowych kampanii reklamowych łączących reklamę na wielkim ekranie z reklamą wewnątrz obiektów. Założycielką i prezes firmy KinAds jest Kinga Dołęga-Lesińska.

KinAds ma w swojej ofercie prawie 250 kin z całej Polski – jedno- i wielosalowych, położonych w największych miastach, jak też w małych miejscowościach. Firma posiada największy zasięg terytorialny wśród brokerów reklamy kinowej. Oprócz pośredniczenia w sprzedaży reklam oraz dużych pul biletów dla firm ogólnopolskich, KinAds pomaga również w poszukiwaniu sponsorów wydarzeń specjalnych odbywających się w kinach.

KinAds jest ambasadorem kin tradycyjnych na rynku reklamy i mediów.

Wizytówką KinAds jest kompleksowość usług – brak podziału na reklamę typu on-screen (na ekranie) i off-screen (poza ekranem). Broker szyje ofertę indywidualnie dla każdego klienta. Realizuje ją począwszy od działań na sali kinowej, poprzez wykorzystanie przestrzeni holi kinowych, na konkursach i wydarzeniach niestandardowych kończąc. Emisja spotu reklamowego na ekranie przed filmem jest wspierana przez rozdawanie próbek i ulotek w kasach kin, ekspozycję plakatów, czy standów. Firma zajmuje się również kreacją oraz produkcją spotów reklamowych.

Ogromnym atutem oferty KinAds są akcje samplingowe. W ramach kampanii reklamowych, promocji produktów, kina rozdają swoim widzom specjalnie przygotowane upominki. Tego typu akcje aktywizują społeczności lokalne kin, wpływają pozytywnie na wizerunek danego kina i są miłą niespodzianką dla widzów.

Dlaczego warto współpracować z KinAds?
- reklama jest dodatkowym źródłem dochodu dla kina
- kino ma dodatkową możliwość zbudowania więzi z widzami poprzez akcje promocyjne
- kino zyskuje możliwość dodatkowej promocji
- broker pośredniczy w sprzedaży dużych pul biletów dla specjalnych klientów
- kampanie niestandardowe np. samplingi produktów wpływają na zwiększenie widowni kina
- KinAds dostarcza kinom krótkie, maksymalnie 5-minutowe bloki reklamowe


Kinga Dołęga-Lesińska – założycielka i prezes firmy KinAds, prekursorka reklamy kinowej w Polsce i ekspertka w zakresie rynku kinowego. Laureatka nagród Effie i Media Trendy. Pomysłodawca autorskiego programu „Kino na obcasach”. Swoją karierę zaczynała w New Age Media, następnie zakładała i organizowała biuro reklamy Multikina. Autorka wielu niestandardowych rozwiązań w promocji kinowej: QR kody na dużym ekranie, projekt Premiera Miesiąca i Kino na Leżakach. Ukończyła Szkołę Główną Handlową na Wydziale Międzynarodowych Stosunków Politycznych. Wiedzę o reklamie szlifowała w Szkole Strategii Marki. Od lat fascynuje się Włochami, imponuje jej ich poczucie humoru, szyk i elegancja, ale dolce far niente (słodkie nieróbstwo) wiecznie odkłada na później…

KinAds to największy pod względem liczby kin broker reklamy kinowej w Polsce. Pod swoimi skrzydłami mamy kina w dużych miastach i mniejszych miejscowościach. Specjalizujemy się w kinowych niestandardach. Mamy na uwadze zarówno potrzeby reklamodawców, jak i kin-partnerów, którym oferujemy wsparcie w rozwoju działań promocyjnych poparte latami solidnego doświadczenia.



KinAds
ul. Wita Stwosza 20
02-661 Warszawa
tel./fax: 22 847 10 39
e-mail: biuro@kinads.pl
www.kinads.pl
www.facebook.com/reklama.kinads

Nie masz jeszcze konta?
<<  październik 2017  >>
 01  02  03  04  05  06  07
 08  09  10  11  12  13  14
 15  16  17  18  19 20 21
 22  23  24  25  26  27  28
 29  30  31
partnerzy: