2015-03-10

Reklama na ekranie

Kino jest jednym z najatrakcyjniejszych miejsc przekazu reklamowego.

Przewagą kina nad telewizją czy Internetem jest możliwość interakcji z klientem, najwyższa zapamiętywalność przekazu oraz możliwość działania na wszystkie zmysły jednocześnie. Tutaj reklamę można: zobaczyć, usłyszeć, poznać jej smak, poczuć, a nawet dotknąć.


Tylko kino tak intensywnie skupia uwagą odbiorcy. O szczególnym przyjęciu decyduje „magia kina”. Widz zaszywa się na sali kinowej, relaksuje w doborowym towarzystwie, pęka ze śmiechu na wybornych komediach, roni łzy na wzruszających historiach. Takie elementy jak ogromny ekran czy krystalicznie czysty dźwięk wzmacniają pełną koncentrację widza na przekazie audio-wizualnym. Krótkie bloki reklamowe emitowane przed filmem mają wówczas idealny odbiór. To wielka zaleta dla reklamodawców.

Cyfryzacja kin wpłynęła nie tylko na repertuar, czy jakość techniczną emisji, lecz także na rynek reklamy kinowej. Spot w formacie cyfrowym (DCP, blu-ray, DVD, MPEG) kino może w kilka minut pobrać przez Internet bezpośrednio z serwera FTP. Dzięki temu kampania reklamowa może ruszyć w całej Polsce z dnia na dzień.




Wartość reklamy kinowej wycenia się ze względu na liczbę osób, które obejrzały dany spot. Monitorowanie liczby sprzedanych biletów pozwala na bardzo precyzyjnie określić grupę odbiorców. Gwarancja wielkości widowni daje reklamodawcy pewność, że płaci tylko za widzów, którzy faktycznie zobaczą jego reklamę. Raporty z reklam przesyła się reklamodawcom co tydzień, aby na bieżąco kontrolować realizację założonego pakietu widzów dla całej kampanii.

Spot reklamowy może być emitowany przed wszystkimi lub wybranymi seansami (tzw. targetowanie). Kino to wspaniałe miejsce na reklamę kontekstową nawiązującą bezpośrednio do konkretnego filmu. Reklamodawcy najczęściej targetują spot pod względem gatunków filmowych. Ma to na celu precyzyjne dotarcie do wybranej grupy docelowej – np. kobiet, rodziców, czy wielbicieli kina ambitnego.

Firma KinAds posiada w swojej ofercie m.in. oferty tematyczne:

- Zapach kobiety (filmy skierowane głównie do pań)

- Brunet wieczorową porą (tytuły, które przyciągną do kin wielu panów)

- Familiada (filmy dziecięce i młodzieżowe)

- Kino dobre, bo polskie (wszystkie polskie produkcje)

- Wysokie loty (kino ambitne i festiwalowe)

Oferty tematyczne wspaniale współgrają z istotnymi punktami w kinowym kalendarzu. Są nimi: Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki, Dzień Dziecka, Mikołajki, czy okres oscarowy (styczeń-marzec).


Najbardziej atrakcyjnym miejscem dla reklamodawcy jest umieszczenie spotu reklamowego tuż przed samym filmem. Wówczas na sali kinowej obecni są wszyscy widzowie, nawet spóźnialscy. Jest to gwarancja najlepszego dotarcia z przekazem do widzów, którzy w skupieniu oczekują rozpoczęcia filmu.

Blok reklamowy w kinie można podzielić na:

- Blok tradycyjny (inaczej zwykły, standardowy) – są to reklamy emitowane od rozpoczęcia seansu aż do zwiastunów filmowych

- Blok premierowy – reklama emitowana w bloku zwiastunów filmowych wydzielona specjalnym komunikatem; oferta skierowana do reklamodawców, którzy szukają niestandardowych rozwiązań w reklamie kinowej.



- Blok specjalny – reklamy emitowane po zwiastunach filmowych, bezpośrednio przed filmem

- Najbliższą filmowi pozycją w bloku reklamowym jest bilboard sponsorski. Jest to zwykle kilku- lub kilkunastosekundowy spot, na którym reklamodawca życzy miłego seansu.



Nowością na rynku reklamy kinowej wprowadzoną przez KinAds jest emisja spotów reklamowych z QR Codem. QR Cody przenoszą widza na portale docelowe reklamodawcy. Wystarczy posiadać odpowiednią aplikację na swoim smartfonie i zczytać kod z ekranu kinowego.

Przygotowane przez:

KinAds to największy pod względem liczby kin broker reklamy kinowej w Polsce. Pod swoimi skrzydłami mamy kina w dużych miastach i mniejszych miejscowościach. Specjalizujemy się w kinowych niestandardach. Mamy na uwadze zarówno potrzeby reklamodawców, jak i kin-partnerów, którym oferujemy wsparcie w rozwoju działań promocyjnych poparte latami solidnego doświadczenia.



KinAds
ul. Wita Stwosza 20
02-661 Warszawa
tel./fax: 22 847 10 39
e-mail: biuro@kinads.pl
www.kinads.pl
www.facebook.com/reklama.kinads

Nie masz jeszcze konta?
<<  kwiecień 2017  >>
 01
 02  03  04  05  06  07  08
 09  10  11  12  13  14  15
 16  17  18  19  20  21  22
 23  24  25  26  27  28 29
 30
partnerzy: