2015-03-10
Reklama wewnątrz obiektu kina
Kino poza możliwością emisji spotów, oferuje ogromny wachlarz
kreatywnych rozwiązań. Przestrzeń obiektu kinowego czy domu kultury daje
możliwość łączenia przekazu reklamowego z prawdziwym spotkaniem z
produktem.
Reklama wewnątrz obiektu kinowego jest
nazywana reklamą off-screen, czyli poza ekranem.
Sampling
Bardzo atrakcyjną formą reklamy – zarówno dla reklamodawców jak i
odbiorców reklamy są kampanie polegające na łączeniu emisji spotu z
rozdawaniem widzom próbek reklamowanych produktów.
Korzyści są wymierne dla wszystkich stron:
reklamodawca ma gwarancję dotarcia z produktem bezpośrednio do klientów,
widzowie otrzymują miły prezent przy kasie, a kino pozytywnie wzmacnia
swój wizerunek wśród widzów. Samplingi są jedną z najlepiej odbieranych
form reklamowych. Potrafią wymiernie wpływanąć na wzrost frekwencji w
kinie.
Sampling zwiększa siłę przekazu reklamowego oraz rozp oznawalność
produktu. W kinach może być prowadzony zarówno w kasach przez
pracowników kina, jak również przez hostessy. Sampling umożliwia
dotarcie do wąskiej grupy odbiorców, zarówno pod względem płci, jak i
wieku. Tego typu promocja jest reklamą dla kina. Widzowie chętnie
wracają na kolejny film, wyczekując atrakcyjnych gratisów. Najczęściej
samplowanymi materiałami są produkty z branży FMCG, przede wszystkim
próbki artykułów spożywczych i kosmetyków.
Niemal każdą przestrzeń w kinie można
wykorzystać w sposób reklamowy. Przestronne hole kinowe umożliwiają
ekspozycję:
- plakatów reklamowych
- standów, roll-upów, banerów czy stoisk
- samochodów w holu lub przed budynkiem
- woblerów reklamowych
a także:
- emisję reklam na monitorach przy kasach (infotixy) oraz plazmach w
całym kinie
- umieszczenie nośników interaktywnych do emisji reklam (podłogi, ściany
interaktywne, ekrany dotykowe)
- oraz naklejek na podłogach
Inne formy reklamowe wewnątrz obiektu
kina:
- dystrybucja ulotek / folderów w kasie kina lub ich ekspozycja
- reklama foniczna na terenie całego kina
- reklama na zagłówkach foteli
- branding obsługi kina – zaopatrzenie pracowników kina w koszulki czy
gadżety z logo reklamodawcy (np. smycze reklamowe)
- reklama na pudełkach na popcorn, kubkach na napój
- reklama na biletach – umieszczenie logo sponsora na bilecie
- reklama na ulotkach repertuarowych
- wydawanie biletów w zakładkach reklamowych
- naklejki na lustrach w toalecie
- ekspozycja niestandardowych elementów kampanii poza ekranowych (np.
sprzęt RTV i AGD, meble)
- branding ekranu kinowego
Przygotowane przez:
KinAds to największy pod względem
liczby kin broker reklamy kinowej w Polsce. Pod swoimi skrzydłami mamy
kina w dużych miastach i mniejszych miejscowościach. Specjalizujemy się
w kinowych niestandardach. Mamy na uwadze zarówno potrzeby
reklamodawców, jak i kin-partnerów, którym oferujemy wsparcie w rozwoju
działań promocyjnych poparte latami solidnego doświadczenia.
KinAds
ul. Wita Stwosza 20
02-661 Warszawa
tel./fax: 22 847 10 39
e-mail: biuro@kinads.pl
www.kinads.pl
www.facebook.com/reklama.kinads