2015-03-10

Reklama wewnątrz obiektu kina

Kino poza możliwością emisji spotów, oferuje ogromny wachlarz kreatywnych rozwiązań. Przestrzeń obiektu kinowego czy domu kultury daje możliwość łączenia przekazu reklamowego z prawdziwym spotkaniem z produktem.

Reklama wewnątrz obiektu kinowego jest nazywana reklamą off-screen, czyli poza ekranem.

Sampling
Bardzo atrakcyjną formą reklamy – zarówno dla reklamodawców jak i odbiorców reklamy są kampanie polegające na łączeniu emisji spotu z rozdawaniem widzom próbek reklamowanych produktów.

Korzyści są wymierne dla wszystkich stron: reklamodawca ma gwarancję dotarcia z produktem bezpośrednio do klientów, widzowie otrzymują miły prezent przy kasie, a kino pozytywnie wzmacnia swój wizerunek wśród widzów. Samplingi są jedną z najlepiej odbieranych form reklamowych. Potrafią wymiernie wpływanąć na wzrost frekwencji w kinie.
Sampling zwiększa siłę przekazu reklamowego oraz rozp oznawalność produktu. W kinach może być prowadzony zarówno w kasach przez pracowników kina, jak również przez hostessy. Sampling umożliwia dotarcie do wąskiej grupy odbiorców, zarówno pod względem płci, jak i wieku. Tego typu promocja jest reklamą dla kina. Widzowie chętnie wracają na kolejny film, wyczekując atrakcyjnych gratisów. Najczęściej samplowanymi materiałami są produkty z branży FMCG, przede wszystkim próbki artykułów spożywczych i kosmetyków.

Niemal każdą przestrzeń w kinie można wykorzystać w sposób reklamowy. Przestronne hole kinowe umożliwiają ekspozycję:

- plakatów reklamowych
- standów, roll-upów, banerów czy stoisk
- samochodów w holu lub przed budynkiem
- woblerów reklamowych

a także:

- emisję reklam na monitorach przy kasach (infotixy) oraz plazmach w całym kinie
- umieszczenie nośników interaktywnych do emisji reklam (podłogi, ściany interaktywne, ekrany dotykowe)
- oraz naklejek na podłogach

Inne formy reklamowe wewnątrz obiektu kina:

- dystrybucja ulotek / folderów w kasie kina lub ich ekspozycja
- reklama foniczna na terenie całego kina
- reklama na zagłówkach foteli
- branding obsługi kina – zaopatrzenie pracowników kina w koszulki czy gadżety z logo reklamodawcy (np. smycze reklamowe)
- reklama na pudełkach na popcorn, kubkach na napój
- reklama na biletach – umieszczenie logo sponsora na bilecie
- reklama na ulotkach repertuarowych
- wydawanie biletów w zakładkach reklamowych
- naklejki na lustrach w toalecie
- ekspozycja niestandardowych elementów kampanii poza ekranowych (np. sprzęt RTV i AGD, meble)
- branding ekranu kinowego

Przygotowane przez:

KinAds to największy pod względem liczby kin broker reklamy kinowej w Polsce. Pod swoimi skrzydłami mamy kina w dużych miastach i mniejszych miejscowościach. Specjalizujemy się w kinowych niestandardach. Mamy na uwadze zarówno potrzeby reklamodawców, jak i kin-partnerów, którym oferujemy wsparcie w rozwoju działań promocyjnych poparte latami solidnego doświadczenia.



KinAds
ul. Wita Stwosza 20
02-661 Warszawa
tel./fax: 22 847 10 39
e-mail: biuro@kinads.pl
www.kinads.pl
www.facebook.com/reklama.kinads

Nie masz jeszcze konta?
<<  październik 2017  >>
 01  02  03  04  05  06  07
 08  09  10  11  12  13  14
 15  16  17  18  19 20 21
 22  23  24  25  26  27  28
 29  30  31
partnerzy: