2015-03-10
Reklama wielkoformatowa (drukowana)
Wolnostojące kina oraz te mieszczące się w domach kultury mają możliwość
umieszczania reklam na fasadzie budynku. Jeśli istnieją warunki
techniczne do umieszczenia tego typu reklam warto skorzystać z tej
możliwości. Reklama typu outdoor, czyli na zewnątrz budynku jest
interesująca zwłaszcza dla firm z rynku lokalnego. Gwarantuje
dostrzeżenie reklamowanego produktu, usługi czy promocji. Tym bardziej
że, kina mają zwykle bardzo dobrą lokalizację w centrum miasta, są
miejscem częstych odwiedzin.
Reklama zewnętrzna, wielkoformatowa ma
wiele zalet:
- masowy zasięg oddziaływania
– reklama dociera do wszystkich, którzy w czasie jej eksponowania
znajdują się blisko budynku, przechodzą obok niego
- nieunikniony kontakt z reklamą
– przekazy płynące z plakatów są odbierane niezależnie od woli odbiorców
- duża częstotliwość kontaktu odbiorców z
reklamą – dociera do wielu potencjalnych klientów,
którzy mijają billboard codziennie np. w drodze do pracy
- oddziałowuje obrazem
Zysk z ekspozycji reklamy wielkoformatowej jest uzależniony od:
- atrakcyjności lokalizacji
obiektu oraz miejsca umieszczenia baneru na budynku
- wielkości baneru (cena
liczona za każdy m²)
- długości okresu ekspozycji
reklamy.
Przygotowane przez:
KinAds to największy pod względem
liczby kin broker reklamy kinowej w Polsce. Pod swoimi skrzydłami mamy
kina w dużych miastach i mniejszych miejscowościach. Specjalizujemy się
w kinowych niestandardach. Mamy na uwadze zarówno potrzeby
reklamodawców, jak i kin-partnerów, którym oferujemy wsparcie w rozwoju
działań promocyjnych poparte latami solidnego doświadczenia.
KinAds
ul. Wita Stwosza 20
02-661 Warszawa
tel./fax: 22 847 10 39
e-mail: biuro@kinads.pl
www.kinads.pl
www.facebook.com/reklama.kinads