2015-03-10

Reklama wielkoformatowa (drukowana)

Wolnostojące kina oraz te mieszczące się w domach kultury mają możliwość umieszczania reklam na fasadzie budynku. Jeśli istnieją warunki techniczne do umieszczenia tego typu reklam warto skorzystać z tej możliwości. Reklama typu outdoor, czyli na zewnątrz budynku jest interesująca zwłaszcza dla firm z rynku lokalnego. Gwarantuje dostrzeżenie reklamowanego produktu, usługi czy promocji. Tym bardziej że, kina mają zwykle bardzo dobrą lokalizację w centrum miasta, są miejscem częstych odwiedzin.

Reklama zewnętrzna, wielkoformatowa ma wiele zalet:

- masowy zasięg oddziaływania – reklama dociera do wszystkich, którzy w czasie jej eksponowania znajdują się blisko budynku, przechodzą obok niego

- nieunikniony kontakt z reklamą – przekazy płynące z plakatów są odbierane niezależnie od woli odbiorców

- duża częstotliwość kontaktu odbiorców z reklamą – dociera do wielu potencjalnych klientów, którzy mijają billboard codziennie np. w drodze do pracy

- oddziałowuje obrazem

Zysk z ekspozycji reklamy wielkoformatowej jest uzależniony od:

- atrakcyjności lokalizacji obiektu oraz miejsca umieszczenia baneru na budynku

- wielkości baneru (cena liczona za każdy m²)

- długości okresu ekspozycji reklamy.

Przygotowane przez:

KinAds to największy pod względem liczby kin broker reklamy kinowej w Polsce. Pod swoimi skrzydłami mamy kina w dużych miastach i mniejszych miejscowościach. Specjalizujemy się w kinowych niestandardach. Mamy na uwadze zarówno potrzeby reklamodawców, jak i kin-partnerów, którym oferujemy wsparcie w rozwoju działań promocyjnych poparte latami solidnego doświadczenia.



KinAds
ul. Wita Stwosza 20
02-661 Warszawa
tel./fax: 22 847 10 39
e-mail: biuro@kinads.pl
www.kinads.pl
www.facebook.com/reklama.kinads

Nie masz jeszcze konta?
<<  luty 2017  >>
 01  02  03  04
 05  06  07  08  09  10  11
 12  13  14  15  16  17  18
 19  20  21  22  23  24  25
 26 27 28
partnerzy: